Saturday 19 February 2011

My Besday

Assalamuallaikum...w.b.t
Hello everyone..... ini blog bru aku... aku  bru terlebih excited nk gatal2 tangan tulis blog ni.. aku harap korang excited lah bace blog aku ni... hahahahaha...
Korang kenal aku x?? mesti lah xkan sebab aku mmg popular wlpun korang xkenal aku...hahahahha
xpe lah mai aku knalkan diri aku yg semmg2nya popular ni...hihihi
nama aku suzie...a.k.a cute girlz... hahahha
 (hanya org jelez berkata sebliknya )
Korang taw sweet girlz but kdg2 angry girlz...
ok lah habis sudah aku merapu, skrg aku nk citer ckit pasal aku punya besday...
yang pasti akan memukau kalian semua... hahahahha
korang tgk jelah gmbar ni...
sweet x... ni gmbar aku,kwn aku n boyfriend aku...
tahun ni aku dapat dua kek taw... 
aku ase besday ni best sangat coz dapat sambut ngn kawan aku...
bagi aku diorang ada lah kwn terbaik aku....
aku sayang kat korang...n thank coz datang time besday aku...
 selain 2, aku pat hadiah taw... hepi sgt...
tapi yang paling bengang kena baling tepung...
geram sangat...pandai diorang wk plan..
p aku taw yer akn lbih mngeratkan hbgn kitorg...
k lah...itu jer nak citer... hahaha gud nitez

0 comments:

Post a Comment

 

FROM MYHEART. Design By: SkinCorner